Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Review : Schwarzkopf Bonacure Repair Rescue σαμπουάν & Repair Rescue treatment μάσκα μαλλιών


Μιας και έχω μακριά μαλλιά που φριζάρουν και είναι ξηρά στις άκρες λόγω παλιών ντεκαπάζ και βαφών , χρειαζόμουν ένα καλό σαμπουάν και ήθελα και μια πολύ καλή μάσκα που να ενυδατώνει σε βάθος ,να επανορθώνει τις φθορές και να μπορώ να τα χτενίζω εύκολα μετά.

Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για την συγκεκριμένη σειρά και ειδικά για την μάσκα μαλλιών και βρίσκοντας μια πολύ καλή προσφορά σε ελληνικό site με προιόντα για μαλλιά , παρήγγειλα και τα δυο μαζί σε ένα κουτάκι προσφοράς στην πάρα πολύ καλή τιμή των 11 ευρώ !!!

Η γνώμη μου :

Το σαμπουάν έχει μια παράξενη  υφή και υποκίτρινο χρώμα ,μια όχι τόσο ευχάριστη μυρωδιά, που να σας πω όμως την αλήθεια ,δε με πείραξε και καθόλου αρκεί να έκανε δουλειά.Δεν κάνει πολύ αφρό
αλλα καθαρίζει μια χαρά τα μαλλιά και στο τέλος αφήνει και μια απαλότητα.

Η μάσκα είναι πάρα πολύ καλή , μυρίζει όμορφα ,  ενυδατώνει τα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει και έχω σχεδόν ξεχάσει την ταλαιπωρία που τραβούσα με τους κόμπους όταν χτενιζόμουν.
Το μόνο μειονέκτημα είναι οτι είναι σε μικρή συσκευασία των 200 ml και για τα μακριά μαλλιά μου , φτάνει για λίγες φορές. Μάλλον την επόμενη φορά ,θα ψάξω για μεγαλύτερες συσκευασίες .


4 σχόλια:

  1. το είχα χρησιμοποιήσει και εγώ αλλά δεν μου έκανε δυστυχώς...

    θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου blog..
    http://fay-justbeauty.blogspot.gr/

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Άντζελα, καλώς ήρθες στο χώρο του Beauty blogging και καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή