Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Review : Castalia Chronoderm Active 5 serum & Castalia Chronoderm Gel CremeYeux Retinol


Ηθελα από καιρό να δοκιμάσω το serum Chronoderm Αctive 5 της Castalia  και όταν είδα σε διαδικτυακό φαρμακείο οτι υπήρχε μια προσφορά γύρω στα 20 ευρώ ,το σέρουμ μαζί με την κρέμα ματιών Chronoderm  - της ίδιας πάντα εταιρίας - δεν άργησα να το παραγγείλω.

Τι είναι και τι υπόσχεται ( κείμενο από το site της εταιρείας ) :
''Ορός ανάπλασης και επανόρθωσης για το πρόσωπο και το λαιμό. Λεπτή και ελαφριά υφή, κατάλληλη για κάθε τύπο επιδερμίδας.
Το προϊόν Chronoderm Active 5 Serum περιέχει 5 ενεργά συστατικά:
  • Hyaluronic Acid
  • Hydroxyprolisilane®
  • Revitalin®
  • Pentaglycan®
  • Trealix®
Αυτός ο ενεργός συνδυασμός δρα σε 5 λειτουργίες νεότητας της επιδερμίδας:
  • Κυτταρική Ανανέωση
  • Κυτταρική Θρέψη
  • Κυτταρική Οξυγόνωση
  • Κυτταρική Ενυδάτωση
  • Κυτταρική Προστασία
Ορατά αποτελέσματα μετά από 8 εβδομάδες*:
  • Μείωση ρυτίδων
  • Λείανση επιδερμίδας
  • Αύξηση σφριγηλότητας
  • Ενίσχυση ενυδάτωσης
  • Βελτίωση χρωματικής ομοιομορφίας ''
Eπίσης γράφει για την κρέμα ματιών : '' Αντιρυτιδική επανορθωτική κρέμα-gel ματιών με ενεργή και σταθερή Ρετινόλη σταδιακής αποδέσμευσης που βοηθά στην ορατή μείωση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, καθώς και στη βελτίωση της όψης της επιδερμίδας από όλα τα σημάδια γήρανσης. 
Ενισχυμένη με παράγωγα Πυριτίου και Ginkgo Biloba, βοηθά στην απαλλαγή των ματιών από σακούλες και μαύρους κύκλους.''

Η γνώμη μου :

Εχω μεικτή επιδερμίδα με τάση για ακμή και παλαιότερα είχα λιπαρό δέρμα με ακμή που δυστυχώς έχει αφήσει λίγα σημάδια . Χρησιμοποιώντας το πρωι - βράδυ , μετά τον καθαρισμό ( αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ το Αvene Cleanance gel  ), έχω δει μεγάλη βελτίωση στην επιδερμίδα μου ειδικά στις κοκκινίλες και στα σπυράκια , η επιδερμίδα έχει γίνει πιο λεία , πιο φωτεινή και οι πόροι έχουν μικρύνει αισθητά .  Κάνει μια ελαφριά ενυδάτωση χωρίς να αφήνει λιπαρότητα.
Για θέμα ρυτίδων δεν μπορώ να πω αν κάνει ή δεν κάνει διαφορά γιατί προς το παρόν δεν έχω αλλά πιστεύω έχει βοηθήσει στο να απαλυνθούν οι λεπτές γραμμούλες στο μέτωπο.

Οσο για την κρέμα ματιών :

Eχω δοκιμάσει πολλές κρέμες ματιών κατά καιρούς και συνήθως με ενοχλούν στα μάτια ( τσούζουν ,δακρύζουν,κοκκινίζουν) και γενικά τα μάτια μου έχουν κάποια ευαισθησία. Με αυτή τη κρέμα δεν έχω κανένα τέτοιο θέμα και μπορώ να πω οτι είναι απο τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.Κάνει καλή ενυδάτωση και την βάζω ως πρόληψη για τις λεπτές γραμμές στο πόδι της χήνας ,τα μάτια είναι πιο φωτεινά και πιο ξεκούραστα .

Είμαι ικανοποιημένη με τα δυο αυτά προιόντα και ήδη έχω παραγγείλει τα back - up τους ( εκμεταλλεύτηκα πάλι την προσφορά serum & κρέμα ματιών μαζί ,είναι πολύ πιο οικονομικά ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου